De asemenea, trafic intens este şi pe sensul de intrare în Bucureşti al autostrăzii A2 Bucureşti - Constanţa, formându-se coloană în mişcare de aproximativ 500 de metri în zona lucrărilor de reabilitare de la kilometrul 14, localitatea Cernica, judeţul Ilfov.
Din cauza lucrărilor ce se efectuează la partea carosabilă şi a valorilor de trafic ridicate, se circulă în condiţii de aglomeraţie pe sensul de intrare în Capitală al DN 1A, în zona localităţii Mogoşoaia, DN 7 (intersecţie cu DNCB), în apropierea localităţii Chitila, dar şi pe DN4, în zona oraşului Popeşti-Leordeni.
Conducătorii auto sunt sfătuiţi să respecte indicaţiile poliţiştilor prezenţi pe traseu pentru fluidizarea circulaţiei, să adapteze viteza la condiţiile de trafic şi să evite să se angajeze în efectuarea unor manevre riscante, cum sunt depăşirile coloanelor de autovehicule sau întoarcerile pe segmente de drum unde această manevră este interzisă, precizează sursa citată.
Amintim faptul că CNAIR a semnat miercuri contractul pentru Proiectarea şi Execuţia Lotului 2, km 20+000-km 39+000, din Centura Nord a Bucureştiului.
Miercuri, 12.05.2021, C.N.A.I.R. S.A. a semnat contractul "Proiectare si Execuţie Autostrada de Centura Bucureşti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2 km 20+000 - km 39+000", cu ofertantul declarat câştigător, ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) - SPEDITION UMB - TEHNOSTRADE S.R.L.
Valoarea contractului: 831.920.653,34 lei fara TVA.
Lungime: 19 km.
Sursa de finanţare: Fonduri Europene Nerambursabile.
Durata contractului este de 154 luni, din care:
- 12 luni perioada de proiectare,
- 22 luni perioada de execuţie a lucrărilor
- 120 luni perioada de garanţie a lucrărilor Investiţia este necesară pentru a se realiza accesibilitatea la reţeaua TEN-T
Investiţia este necesară pentru a se realiza accesibilitatea la reţeaua TEN- T, dar şi pentru a scoate pe cât posibil traficul de tranzit aferent Coridoarelor IV şi IX Pan European din zona urbană pe care în situaţia existentă o traversează şi o perturbă. În momentul de faţă, drumul existent - Centura Municipiului Bucureşti - nu mai face faţă acestor volume de trafic, iar aducerea la parametrii tehnici corespunzători ai unui drum, parte dintr-un Coridor European, s-ar traduce prin costuri mari şi nerentabile.
Importanţa acestui proiect rezultă din necesitatea realizării unei continuităţi între Autostrada A1 Bucureşti - Piteşti şi Autostrada A2 Bucureşti - Constanţa, dar şi în lungul coridorului IX Pan European şi realizarea unei conexiuni între Coridorul IV Pan European şi Coridorul IX Pan European.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor