Antrenamentul cardio acasă. Cori Grămescu: Primul lucru asupra căruia trebuie să ne concentrăm
Autor: Ema Apostu pe 29 Martie, 12:00 | Magazin

Sursa foto: Pixabay

Cori Grămescu, nutriționist și antrenor de fitness, a vorbit despre antrenamentul cardio făcut acasă și ce presupune.

"Ce înseamnă un antrenament cardio care poate fi făcut și acasă? Orice tip de exerciţii fizice care folosesc grupele musculare mari şi cresc pulsul cardiac. Un exercițiu cardio eficient trebuie să dureze cel puţin 20 de minute şi să ajungă la cel puţin 50% din rata cardiacă maximal (rata cardiacă maximal se calculează scăzând din 220 vârsta celui care practică exerciţiile cardio). Exerciţiile cardio îmbunătăţesc, de asemenea, rata de refacere a organismului, reducând efectele instalării oboselii musculare şi aducând mai mult oxigen în ţesuturi, ceea ce grăbeşte refacerea după un efort fizic intens", a scris Cori Grămescu pe Facebook.

"Durata exercițiului e importantă"

 

"Ca începători, atât pentru bărbați cât și pentru femei, primul lucru asupra căruia trebuie să ne concentrăm este atingerea unei durate de antrenament de cel puţin 30 de minute şi să ajungem la acest prag lucrând corect, fără pauze şi fără să depăşim pragul de disconfort fizic, ameţeală, stare de greaţă, tensiune crescută etc. Apoi, în lipsa unui obiectiv strict (maraton, cursa de ciclism etc.) ar trebui să avem un program de exerciţii cardio variat, care să ne menţină suficient de motivaţi pentru a face 3-5 antrenamente cardio pe săptămână. Țineți minte că durata exercițiului e importantă pentru arderea grăsimilor și îmbunătățirea sistemului cardiovascular printr-un ritm cardiac susținut", a mai scris Cori Grămescu.

Magazin Vezi toate articolele
Crossuri parteneri