Apple a anunțat miercuri că în săptămânile următoare va fi impusă o nouă regulă a notificărilor privind intimitatea utilizatorilor, această nouă mutare a companiei afectând vânzările directe ale advertiserilor precum Facebook. Notificările vor deveni obligatorii odată ce noua variantă de iOS 14.5 va deveni disponibilă în săptămânile următoare.
Notificarea unică va cere utilizatorilor permisiunea pentru a le urmări activitatea pe toate platformele, aplicațiile și websiteurile companiei. Experții în publicitatea online se tem că această avertizare i-ar putea face pe unii utilizatori să refuze.
Inițial, noua regulă a fost anunțată în iunie, dar Apple a decis amânarea acesteia pentru a oferi timp advertiserilor să se adapteze.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- 10 lucruri pe care nu le știai despre primarul USR Dominic Fritz
- BANCUL ZILEI: Lucruri dificil de realizat
- Prof. univ. dr. Mircea Duțu, semnal de alarmă asupra reformării profesiei juridice: Robotul a participat la admiterea în magistratură și a trecut cu brio / video