Apple impune noi reguli. Advertiserii online vor fi afectați de noua măsură de protecție a intimității
Autor: Andreea Ditcov pe 07 apr, 16:47 | Tehnologie

Pixabay

Apple va impune advertiserilor online o notificare unică, prin care utilizatorii să fie înștiințai că vor avea activitatea urmărită. 

Apple a anunțat miercuri că în săptămânile următoare va fi impusă o nouă regulă a notificărilor privind intimitatea utilizatorilor, această nouă mutare a companiei afectând vânzările directe ale advertiserilor precum Facebook. Notificările vor deveni obligatorii odată ce noua variantă de iOS 14.5 va deveni disponibilă în săptămânile următoare.

Notificarea unică va cere utilizatorilor permisiunea pentru a le urmări activitatea pe toate platformele, aplicațiile și websiteurile companiei. Experții în publicitatea online se tem că această avertizare i-ar putea face pe unii utilizatori să refuze. 

Inițial, noua regulă a fost anunțată în iunie, dar Apple a decis amânarea acesteia pentru a oferi timp advertiserilor să se adapteze.

 

Tehnologie Vezi toate articolele
Crossuri parteneri