Companiile aeriene au fost avertizate de organismele de reglementare, companiile de asigurări şi experţii să verifice cu atenţie avioanele care sunt reintroduse în serviciu după ce au stat blocate la sol în perioada pandemiei de COVID-19, menţionând probleme cu pregătirea piloţilor, erorile de mentenanţă şi cuiburile de insecte care blochează senzorii avioanelor, a transmis Reuters.
După ce a vorbit pentru DC News despre „pregătirea piloților”, Cezar Osiceanu a explicat ce se întâmplă în chestiunea cuiburilor de insecte care blochează senzorii avioanelor.
VEZI ȘI: Controversă cu ZBORUL în și după pandemie. Osiceanu: Există niște probleme la aceste avioane
Problema cuiburilor de insecte care blochează senzorii avioanelor
Pilotul Cezar Osiceanu a explicat pentru DC News că „n-o să găsiți niciodată un avion cu tuburile Pitot neacoperite. Se pun niște protecții care se dau jos înainte de fiecare zbor. În momentul în care avionul începe rulajul spre decolare, se combină viteza avionului cu diverse insectele care se pot găsi. E o găurică foarte mică.
E foarte periculos. Diferența dintre cei doi senzori, unul pe stânga și unul pe dreapta, pentru comandant și pentru pilot, creează situații foarte grave.”
„Sunt omul care a trecut prin așa ceva și e, într-adevăr, una dintre cele mai periculoase situații care se pot ivi”, a completat Osiceanu.
Cezar Osiceanu ne-a mai dezvăluit și care este situația cu pericolul Covid-19 când vine vorba de zboruri.
Pericolul cu Covid-19 din avion
Pandemia de Covid-19 a dus la reorganizarea industriei. „Industria se reorganizează dramatic, dispare un segment foarte important din zona de low-cost - micile companii care n-au supraviețuit”, a declarat pilotul Cezar Osiceanu pentru DC News.
Cât despre pericolul de a ne infecta cu noul coronavirus în timpul unui zbor, pilotul Cezar Osiceanu ne-a spus că „un afiș al IATA arată că 1 la 27 de milioane de pasageri transportați anul acesta s-a îmbolnăvit de Covid în avion”.
„Un pericol de terorism, aceasta este baza (n.red suspendării zborurilor). Ideea nu a fost de transfer de populație, ci de a preveni un 9/11 generalizat. La media zborurilor pe care o aveau înainte, 100.000 pe zi, au estimat că vor rămâne cam jumătate. N-au bănuit că vor ajunge la 10.000 de zboruri”, a mai susținut pilotul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- 10 lucruri pe care nu le știai despre primarul USR Dominic Fritz
- BANCUL ZILEI: Lucruri dificil de realizat
- Prof. univ. dr. Mircea Duțu, semnal de alarmă asupra reformării profesiei juridice: Robotul a participat la admiterea în magistratură și a trecut cu brio / video