”CEC Bank a demarat încă de anul trecut mai multe inițiative de digitalizare – precum lansarea plăților de pe mobil, deschiderea online a conturilor – și avem convingerea că internetul de pe mobil este unul din canale care ne vor permite să atragem noi clienți și să contribuim astfel la creșterea incluziunii financiare în România. În 2019, numărul de utilizatori ai CEC Mobile Banking a crescut cu 95% și credem că acesta este canalul cu cel mai ridicat potențial de creștere”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte - director general al CEC Bank.
La nivelul anului trecut, circa 60% din volumele de tranzacții ale clienților CEC Bank au fost inițiate prin canalele alternative – Internet Banking și Mobile Banking.
Clienții CEC Bank aveau încă de anul trecut posibilitatea de a plăți online taxele, impozitele sau amenzile, prin aplicația Mobile Banking, prin selectarea și completarea detaliilor de plată (tipul de impozit, instituția beneficiară, suma datorată). După integrarea cu ghiseul.ro, taxele și impozitele locale – precum cele pentru terenuri și clădiri, cele auto, dar și amenzile se pot plăți cu un simplu click, sumele datorate la nivel individual fiind afișate direct, sub formă de listă. Nu se percep comisioane pentru plățile de taxe, impozite și amenzi prin acest sistem.
Pentru activarea noii funcționalități, este necesară actualizarea aplicației CEC Mobile Banking din App Store pentru posesorii de telefoane Apple sau din Google Play, pentru telefoanele cu Android.
În paralel cu dezvoltarea serviciilor pe canalele digitale, CEC Bank își menține angajamentul pentru menținerea rețelei teritorială – cea mai mare din țară, cu peste 1.000 de unități - care joacă un esențial pentru accesul românilor la servicii bancare mai ales în mediul urban mic și rural.
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank, iar în luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008