Conceptul este bazat pe capacitatea de utilizare zilnică și confortul deosebit la bord, abordând un nou segment de piață, reprezentat de persoanele care până acum au fost reticente în a-și achiziționa un autovehicul aparținând brandului, fie din considerente financiare, fie dintr-o reticență față de ultrasportivitatea mașinilor.
Atemporal și rafinat, Ferrari Roma revoluționează prin design, performanță și preț, introducând o serie de caracteristici inegalabile care îl plasează în vârful segmentului său în ceea ce privește performanța și plăcerea de a conduce. Acestea includ, în special, un nou motopropulsor cu cutie de viteze cu 8 trepte, introducerea pentru prima dată a unui manettino cu cinci poziții pe un Ferrari Tourer, și cel mai bun raport de putere / greutate din clasa sa, se arată într-un comunicat al companiei.
Motorului anului, de patru ori la rând, pe Ferrari Roma
Motorul de 620 cv al Ferrari Roma aparține familiei V8 turbo, votat motorul anului timp de patru ani la rând. Noua cutie de viteze cu 8 trepte este mai compactă și cu 6 kg mai ușoară decât predecesoarea sa cu 7 trepte. Pe lângă reducerea consumului și a emisiilor de combustibil, schimburile sunt mai rapide și mai ușoare, datorită folosirii uleiului cu vâscozitate scăzută și a unei configurații a cuvei uscate pentru a minimiza pierderile de eficienţă dinamică de fluid, ceea ce face ca mașînă să fie și mai sensibilă pe drumul deschis, dar și deosebit de confortabilă în oraș.
Dezvoltarea dinamică a autovehiculului s-a concentrat pe oferirea plăcerii și confortului superior de conducere, datorită greutății reduse de numai 1472kg. Șasiul Ferrari Roma beneficiază de tehnologia dezvoltată de Ferrari pentru modelele sale de nouă generație. Caroseria și șasiul au fost reproiectate pentru a încorpora cele mai noi tehnologii de reducere a greutății și de producție.
De fapt, 70% din componentele sale sunt complet noi. Ferrari Roma are cel mai bun raport greutate / putere din segmentul sau (2,37 kg / cv), ceea ce îmbunătățește semnificativ dinamică de manipulare și capacitatea de reacție. Pentru a garanta performanțele aerodinamice, păstrând în continuare puritatea stilistică a autovehiculului, inginerii de la Maranello au dezvoltat mai multe tehnologii de vârf, printre care un spoiler posterior mobil care păstrează eleganţa mașinii atunci când este retras și garantează forța esențială pentru performanțele extraordinare ale mașinii prin implementarea automată la viteze mari.
Datorită unui mecanism special, spoilerul se poate desfășura în trei poziții diferite, iar atunci când este deplasat la înălțimea sa maximă, acesta creează un unghi de 135 de grade cu suprafața lunetei, generând astfel aproximativ 95 kg de forță la sol la 250 km/h.
Maşina intră pe piaţă la un preţ atrăgător pentru un Ferrari: 165.000 de euro plus TVA.
VEZI AICI COMUNICATUL INTEGRAL.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Delia Budeanu, povestea neștiută. Cea mai cunoscută crainică din istoria Televiziunii Române de dinainte de '90 se temea să nu fie împușcată de Ceaușescu
- Zodia care trebuie să facă schimbări în perioada următoare. Daniela Simulescu: Vă recomand să stați departe / video
- Banca Mondială și FMI recomandă noi taxe și impozite pe salariile românilor, dar și pe locuințe și mașini. Alternativa lui Adrian Negrescu
- Horoscop 22 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care se simte manipulată. Vei fi radical
- Armata SUA testează o armă experimentală cu microunde de înaltă putere. Ce este Proiectul Meteor
- Modificare RCA - numeroși șoferi vor plăti bani mai mulți. Titi Aur arată manevra care s-a făcut / video
- BANCUL ZILEI: Bulișor, răspuns magistral pentru tată
- O țară din Europa are școală gratis pentru adulți, inclusiv pentru români. Învață două limbi străine și obțin și competențe profesionale
- Apa îmbuteliată în pet-uri, pericol pentru sănătate. Dr. Mircea Duțu: ”Particule extrafine au ajuns în sânge, inimă și creier”. Care este cea mai sigură apă
- Școala de șoferi pe vremuri vs. prezent. Titi Aur: Asta se făcea pe timpul meu / video
- Registrul Național de Implant Cohlear, o prioritate națională
- România, în lipsa unui brand internațional, devine țara „De ce nu?” pentru turiștii străini. Expert în turism, explicație
- Titi Aur spune adevărul despre „șmecherii” care merg în urma ambulanțelor. „Cei care au făcut loc vor fi frustrați și nu vor mai face data viitoare”