„Rămâne copilul, vrând, nevrând, un vector de transmitere, iar de aici trebuie să fim foarte atenți ce se întâmplă în școală pentru ca, atunci când merge acasă, să nu fie copilul cer care duce virusul”, a spus Arafat, la Digi 24.
„Dacă se respectă regulile, în mod normal riscul trebuie să fie redus la maxim. Dar, aici este necesară colaborarea familiei, părinților. Dacă vezi că copilul are febră, tușește, strănută, nu-l trimiți la școală. Dacă vezi că copilul are ceva simptome acasă nu-l lași să se ducă la școală ca școala să se întoarcă acasă și, bineînțeles, să colaborezi cu personalul de la școală ca să poți aplica regulile care sunt recomandate”, a continuat șeful DSU.
Arafat a menționat și că masca este un lucru care ar trebui deja să fie normal, iar copiii ar trebui să o poarte pentru a limita răspândirea SARS-CoV-2.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema