Kaufland acordă o sumă uriașă angajațiilor săi ”din prima linie”. Orele suplimentare, plătite imediat!
Autor: Giorgiana Croitoru pe 26 Martie, 17:19 |  Coronavirus

Kaufland România este alături de angajați în această perioă și oferă un bonus uriaș.

"Din dorința de a-i sprijini în eforturile deosebite pe care le depun în aceste zile, Kaufland România oferă un bonus de 1,6 milioane euro echipelor sale ,,din linia întâi", din magazine și depozite, și introduce plata imediată a orelor suplimentare efectuate în această perioadă, conform criteriilor interne", se arată într-un comunicat de presă al Kaufland.

Reacția directorului Kaufland

 

,Sunt deosebit de recunoscător echipelor noastre, în aceste zile de grea încercare pentru o lume întreagă. Sunt mândru de implicarea colegilor mei și le mulțumesc pentru eforturile ieșite din comun, unele dintre ele care poate nu se văd cu ochiul liber. Înțelegem rolul pe care îl avem în această perioadă și vom continua să fim alături de echipele noastre din linia întâi cu tot sprijinul de care vor avea nevoie", declară Marco Hößl, CEO Kaufland România.

Măsuri pentru clienți

 

"Acesta nu este singurul demers al companiei pentru a veni în sprijinul celor a căror implicare fac posibilă buna aprovizionare a populației, Kaufland venind astfel și cu măsuri de sprijin pentru partenerii săi.

Din dori”ța de a proteja angajații mai vulnerabili, compania a luat hotărârea ca persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și gravidele să intre în concediu plătit, dacă doresc.

În magazine, Kaufland a introdus măsuri suplimentare de protecție a angajaților, ce includ dotarea caselor de marcat cu geamuri de protecție, cu dispensere cu dezinfectant gratuit, mănuși de unică folosință, dezinfectarea frecventă a tuturor spațiilor comune și obiectelor de uz larg, amplasarea benzilor de semnalizare a distanței de siguranță, signalistică ce promovează mesajele de prevenție și derularea unei campanii de responsabilizare a clienților la cumpărături", mai transmis reprezentanții magazinului.

Linie telefonică pentru clienți

 

"Echipele Kaufland au la dispoziție și o linie telefonică dedicată, pentru informarea corectă și completă.

Compania se angajează să ia toate măsurile necesare pentru a proteja siguranța colegilor și a clienților, în linie cu evoluția situației actuale".

Te-ar putea interesa și ....
Coronavirus Vezi toate articolele
Crossuri parteneri