Demolare magazine metrou. Vâlcu, despre Drulă: Acţiune în forţă ca pe vremea lui Băsescu
Autor: Mihai Ciobanu pe 07 apr, 15:10 | Stiri
Exclusiv

Jurnalistul Val Vâlcu a comentat pe seama scandalului momentului din subteranele Bucureştiului, dintre comercianţii evacuaţi şi cei care s-au pus pe demolat spaţiile comerciale de la metrou. Scandal care îi are ca principali protagonişti pe ministrul Drulă, sindicalistul Rădoi şi, mai nou, pe primarul USR de la Sectorul 2, Radu Mihaiu.

"Vorbim aici despre o acţiune în forţă ca pe vremea lui Băsescu. Pe vremea când era primar, Traian Băsescu s-a remarcat prin războiul pe care l-a dus cu buticarii din Capitală, făcând un titlu de glorie din acţiunea de demolare, în forţă, a chioşcurilor de pe trotuarele din oraş. O mişcare de imagine pe care, acum, o repetă ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. Ca să nu dea timp oamenilor să-l întrebe când e gata autostrada X, când va fi rezolvată problema căilor de acces la noul pod peste Dunăre, de la Brăila şi alte chestiuni importante, Drulă pozează acum în cel care se luptă cu 'mafia' de la metrou. O acţiune de imagine la care, astăzi, s-a lipit şi primarul USR de la Sectorul 2, cel care s-a implicat activ în desfiinţarea chioşcurilor de la staţia Ştefan cel Mare", subliniază Val Vâlcu.

 

Vâlcu: Care e mesajul pe care-l transmite dreapta?

 

"În altă ordine de idei, trebuie să ne uităm şi cum se petrec lucrurile în ţările vestice. Mulţi dintre noi au fost în alte ţări şi au avut ocazia să meargă cu metroul în alte mari capitale europene. Acolo sunt spaţii comerciale, pizzerii, cafenele. E chiar sinistru să intri în subteran şi să nu vezi decât un tunel, un peron şi câteva ecrane care-ţi spun când vine metroul. În regulă, să zicem că la Bucureşti spaţiile respective au fost construite fără autorizaţie, etc... Atunci desfiinţează-le, dar pune altceva în loc. Scoate suprafeţele respective la licitaţie, organizează proceduri transparente şi dă-le ocazia pe de o parte antreprenorilor să-şi dezvolte acolo afaceri legale şi călătorilor cu metroul oferă-le posibilitatea de a-şi putea cumpăra o cafea, un suc, un covrig de la metrou. Ce face dreapta acum? Lichidează comerţul, cam care este mesajul pe care-l transmit acum? Dacă vrem o ţară ca afară nu ne putem minţi spunând că la metrou vedem doar tunelul, peronul şi garnitura de tren", susţine Val Vâlcu.

 

Stiri Vezi toate articolele
Crossuri parteneri