Efect advers tratament COVID 19. Tătaru, reacție după declarațiile unei asistente infectate
Autor: Ema Apostu pe 25 Martie, 20:02 |  Coronavirus

Nelu Tătaru, secretar de stat la Ministerul Sănătății, a adus mai multe lămuriri după ce una dintre asistentele infectate cu coronavirus, de la Suceava, a vorbit despre efectul tratamentului pe care îl primește în spital, atât ea, cât și ceilalți pacienți contaminați.

"În acest moment, oamenii primesc un tratament pentru infecţia cu coronavirus care are ca efect secundar şi această diaree. Poate, urmărind imaginile, o să ne putem da seama în ce situaţie suntem în acest moment, la Suceava", a declarat Nelu Tătaru la Antena 3.

"După ce dezinfectăm spitalul mare, îi vom muta pe pacienți în acele secţii care au un alt confort. Cred că în 48 - 72 de ore. Trebuie să facem o dezinfecţie de înaltă măsură", a mai spus acesta.

Vezi și: Cadru medical de la Suceava, informații revoltătoare: S-a internat toată mafia. Vom muri pe capete! - surse

Declarația asistentei medicale infectate

"Sunt internată de joi seara. Sunt două toalete la 50 de bolnavi, toată lumea are diaree. Asistente... găseşti una care vine dimineaţa şi mai vine una seara, dacă ai noroc. Infirmierele vin că ne aduc mâncarea, să strângă casoletele de mâncare fiindcă nu se mănâncă. Toată lumea are diaree de la aceste medicamente. Toaletele sunt infectate. Nu găseşti, noaptea, un asistent, un infirmier. Suntem lăsaţi la voia întâmplării. Nu vine nimeni să se complice cu noi, să ne spună "uite, aceste medicamente îţi fac asta, sunt efectele adverse".

Vezi și: O altă asistentă infectată, de la Suceava, strigăt disperat: Faceți ceva că ne omoară, aici, cu zile! Ne omoară!

Te-ar putea interesa și ....
Coronavirus Vezi toate articolele
Crossuri parteneri