Conform The Verge, compania a transmis că: „În timp ce reclamele sunt un mod important de a exprima, plănuim să oprim temporar toate reclamele sociale, electorale sau politice în Statele Unite, după închiderea urnelor, pe 3 noiembrie, pentru a reduce oportunitățile de a crea confuzie sau de abuza”.
Facebook răspunde la îngrijorările pe scară largă cum că rețelele de socializare vor influența incorect rezultatele alegerilor. Compania încearcă să oprească și candidații la președinția americană din a declara o victorie prematură. Odată ce organizații de presă majore precum Reuters dau un câștigător, atunci atât Facebook, cât și Instagram, vor afișa cine va fi președinte în SUA timp de 4 ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- Ce sunt tahionii, particulele "suspecte" care au invadat Universul
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Previziunea lui Ciuvică privind alegerile pentru Primăria Capitalei: Ia peste 40% / video
- ANAF a publicat Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală