Două dintre modelel testate – Lync & Co 01 (propulsie hibridă) și NIO ES8 (electric) sunt produse în China, dar au obținut calificativul maxim de cinci stele EuroNCAP.
Alte modele testate de EuroNCAP în această rundă au fost Audi Q4 e-tron (electric), Toyota Mirai (pile de combustie pe hidrogen) și Subaru Outback, singurul model cu propulsie convențională din acest lot. Un al șaselea model, Ford Kuga plus-in, a primit același rating obținut în 2019 de versiunile cu motoare pe combustie – cinci stele EuroNCAP, scrie Promotor.ro.
Modelele din China, venite în premieră în Europa
Atât Link & Co 01, cât şi NIO ES8 au ajuns prima dată în Europa. Dacă prima maşină profită de apartenenţa la grupul Geely, care produce şi Volvo XC40, cealaltă maşină este produsă de un startup.
Prima maşină a impresionat la protecţia pasagerilor adulţi, în proporţie de 96%, dar şi pentru că a obţinut scorul maxim la impact lateral. Maşina electrică a atras laude prin sistemele de siguranţă activă, obţinând scor maxim la testele de frânare automată.
„Lynk & Co și NIO demonstrează că ‹Made in China› nu mai este un termen peiorativ în ceea ce privește siguranța rutieră. Avem aici două mașini, ambele dezvoltate în China, care au au avut rezultate foarte bune în teste. Este clar că toți producătorii știu că standardele înalte ale EuroNCAP sunt o condiție pentru a vinde mașini în Europa”, s-a arătat impresionat Michiel van Ratingen, secretarul general al EuroNCAP.
Rezultate excelente în laborator pentru maşina care l-a salvat pe Tiger Woods
Genesis GV80 este mașina care i-a salvat viața lui Tiger Woods, după ce jucătorul de golf a pierdut controlul direcției la o viteză cuprinsă între 135 și 140 km/h, a lovit un copac, a pătruns pe celălalt sens de mers, a ieșit de carosabil și s-a prăbușit într-o râpă. Woods a fost rănit, dar mașina pare să fi trecut testul de siguranță în condiții reale.
Nici în laboratorul Euro NCAP nu s-a făcut de râs. Aceasta a obținut 5 stele. Genesis GV80 și-a trecut în cont 91% pentru protecția ocupanților adulți, 87% pentru protecția copiilor aflați la bord, 66% pentru protecția participanților vulnerabili la trafic și 88% pentru sistemele de asistență.
SUV-ul, cu o greutate de peste o tonă, a fost testat în versiune standard, cu motor 3.0 CRDI. În Europa, GV80 a venit ca să le complice existența unor modele ca BMW X5 și Mercedes-Benz GLE.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Ce sunt tahionii, particulele "suspecte" care au invadat Universul
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Copiii, sub presiuni imense din partea societății, rețelelor de socializare și părinților. Cum să nu găsească căi de evadare?
- Separi cățeii de mamă înainte de opt luni? Se pedepsește cu închisoarea: Pedeapsa trebuie să fie mai drastică
- Motivele care sabotează fericirea, tema zilei la Ultrapsihologie