Mercedes-Benz va grupa sub-brandurile sale de lux Mercedes-Maybach, Mercedes-AMG şi vehiculele de teren G Class într-o singură subsidiară, ca parte a actualei restructurări de la firma mamă, Daimler AG, a anunţat luni un purtător de cuvânt al grupului german, transmite Agerpres, citând DPA. Scopul este de a asigura reduceri de costuri pe plan interne şi accelerarea implementării măsurilor de restructurare, în vederea îmbunătăţirii profitabilităţii. Independenţa brandurilor individuale va fi menţinută şi îmbunătăţită sub conducerea lui şefului AMG, Philipp Schiemer, care va prelua şi responsabilităţile suplimentare.
În februarie, Daimler a anunţat că urmează să îşi schimbe denumirea în Mercedes-Benz şi să listeze separat divizia de camioane până la finele anului. Această separare este cea mai importantă restructurare decisă de Ola Kallenius de la numirea sa în funcţia de director general al grupului german Daimler AG în urmă cu aproape doi ani. În plus, separarea de divizia de camioane îi va mulţimi şi pe investitori, care cer de mult timp conducerii Daimler să analizeze o listare a diviziei de camioane, care este unul dintre cei mai mari producători mondiali de vehicule comerciale.
Listare la bursa din Frankfurt
Listarea diviziei de camioane - Daimler Truck - la Bursa de la Frankfurt ar urma să aibă loc până la finalul acestui an. La momentul oportun, Daimler îşi va schimba denumirea în Mercedes-Benz, a informat grupul german. Daimler a revizuit recent în creştere estimările privind profitul din 2021, dar a avertizat că deficitul global de semiconductori ar putea afecta în continuare vânzările în trimestrul doi.
Estimările se bazează pe o redresare a accesului la cipuri pentru industria auto în semestrul doi din 2021, deşi în prezent există o vizibilitate limitată, se arată într-un comunicat al grupului german. Cu toate aceste probleme, oficialii Daimler se aşteaptă ca profitul operaţional din 2021 să fie semnificativ mai ridicat decât în 2020, în urma redresării economiei mondiale după pandemia de coronavirus.
Marja de profit ajustat la divizia de maşini şi furgonete Mercedes ar urma să se situeze între 10% şi 12%, după ce anterior previzionase o marjă între 8% şi 10%. De asemenea, câştigurile din China ar urma să urce cu peste 7,5% în 2021, după ce anterior se prognoza un avans între 2% - 7,5%. Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart.
În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Mișcarea care va reduce drastic numărul de cancere în România. Ce e Programul Horizon. Aflăm totul de la europarlamentarii Dreapta Unită
- BANCUL ZILEI: Bulă, test la școală
- Programul garanție-returnare: Modificare pentru când aparatele de reciclare nu funcționează. Ministrul Fechet: Magazinul, obligat să le preia manual
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- 97% din deșeurile din România sunt de proveniență industrială. Adevărul care doare: De aici luăm infringement-uri
- Detalii din culisele filmului Kingdom of Judas, prima producţie românească vorbită în limba engleză
- Lazea (BNR) spune că nivelul de trai din România nu mai crește. Ciuvică: Bate și el câmpii