Ferrari şi-a prezentat monopostul cu care va concura în ediţia 2020 a Campionatului Mondial de Formula 1, marţi seara, cu ocazia unei ceremonii fastuoase, care a avut loc la Teatrul Romolo Valli din Reggio Emilia, locul în care a luat naştere actualul drapel al Italiei, informează AFP.
"Ferrari este mândria Italiei şi reprezintă Italia", a spus cu această ocazie John Elkann, preşedintele grupului Fiat Chrysler (FCA), care deţine şi compania Ferrari.
În timp ce rivalele sale au optat în ultimii ani pentru prezentări discrete, Ferrari a ţinut să nu respecte de această dată tradiţia şi să se deplaseze la 30 km de fief-ul său de la Maranello pentru prezentarea noului său bolid, SF 1000, denumit astfel pentru a marca cele 1.000 de Mari Premii disputate, număr pe care Scuderia italiană îl va atinge în acest sezon.
"Este un an foarte special. Se împlinesc 70 de ani de Formula 1, iar noi suntem încă de la început şi vom atinge numărul de 1.000 de Grand Prix-uri, ceea ce este ceva incredibil", a spus la rândul său "team principal"-ul lui Ferrari, Mattia Binotto.
VIDEO
Noul Ferrari SF1000
Mai îngust decât monopostul SF90 din sezonul trecut şi de un roşu mai profund, SF 1000 trebuie să permită Scuderiei să creadă într-un titlu pe care nu l-a mai cucerit de mult timp: de 12 ani la piloţi şi de 11 ani la constructori. "Poate că seamănă foarte mult cu SF90, dar vă pot asigura că este foarte diferit. Mai trebuie să progresăm, în special, în privinţa fiabilităţii", a subliniat Binotto.
Cei doi piloţi ai lui Ferrari, germanul Sebastian Vettel şi monegascul Charles Leclerc, s-au declarat la rândul lor nerăbdători să piloteze noile maşini, care vor fi pe pistă săptămâna viitoarele, cu ocazia primelor teste în vederea noului sezon, programate pe circuitul de la Barcelona.
"Îmi place foarte mult. Este mult mai îngust în spate decât anul trecut şi de un roşu mai profund, ceea ce este şi mai bine. Sunt nerăbdător să îl conduc, este şi mai fascinant decât să-l priveşti", a spus Vettel, aflat din 2015 la Ferrari, după ce a cucerit anterior patru titluri mondiale consecutive cu Red Bull.
"Acum cunosc, echipa, maşina, oamenii. Va fi o provocare frumoasă. Sunt pregătit să învăţ din greşelile mele pentru a deveni un pilot şi mai bun", a precizat la rândul său Leclerc, care a disputat în 2019 primul său sezon alături de Ferrari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Ce să faci dacă poți economisi pe lună 100 de lei. ”Dacă atât poți tu să economisești, este o sumă foarte mare”
- Cei mai periculoși șoferi. Titi Aur: Dacă le zici ceva, mănânci bătaie fizic / video
- Mircea Coșea despre impozitarea progresivă: ”în luna ianuarie au intrat în faliment peste 3000 de companii”
- Ramona Păuleanu, soția avocatului Adrian Cuculis, este însărcinată din nou
- BANCUL ZILEI: Vizită la ospiciu
- A murit Daniel Barbu. Ministrul fusese atacat fizic pe vremea lui Băsescu / update
- Un apartament de 100 mp, pe plajă, în Sicilia, costă cât o garsonieră în București. Încă o dovadă că prețurile din România au luat-o razna
- Declinul calității în educație. Prof. univ. dr. Emil Păun: Ce nu spune evaluarea PISA și de ce au fost rezultate slabe la simulări / video
- De ce trebuie să eviți caserolele și sticlele din plastic. Dr. Radu Țincu, avertisment: Tulburări în dezvoltarea copiilor și adolescenților
- Diferența dintre fezandare și marinare. Nutriționistul Mihaela Bilic: Am greșit!
- Marea bubă a școlii românești: Profesorii experți în domeniile lor nu garantează o predare de calitate
- Românului dă-i un „tătuc”, fiindcă așa e învățat. Sociolog: E pe dos față de ideea democrației
- Propaganda rusească în România s-a mai domolit. Fost ministru moldovean: „Numărul idioților utili a scăzut”