Scandal între marii retaileri. AMRCR de distanțează ferm de RORETAIL
Autor: Roxana Neagu pe 23 Martie, 17:49 | Economie

Distanțare fermă între reprezentanții marilor retaileri de pe piață, în contextul mesajelor transmise în criza generată de COVID-19. 

”Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) nu are nicio legătură și nu este reprezentată în niciun fel de comunicările transmise de către organizația RORETAIL.

Menționăm pe această cale că toate comunicările AMRCR sunt făcute în numele membrilor noștri, cu acordul acestora, apreciind că orice altă referire la "retaileri" sau "retail", prin generalizare, nu ne poate include.

Reamintim că AMRCR este o organizație fondată în anul 2003, la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internaționale și este o asociație profesională care reprezintă, la nivel național, interesele industriei de retail din România.

Menționăm că AMRCR reunește la acest moment 19 dintre cele mai mari lanțuri de retail alimentar și ne-alimentar prezente pe piața din România, respectiv: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

AMRCR, organizație cu reprezentativitate la nivel național, este afiliată la nivel național Confederației Patronale CONCORDIA, iar la nivel european, organizația noastră este reprezentată prin EUROCOMMERCE.” anunță AMRCR într-un comunicat de presă. 

Te-ar putea interesa și ....
Economie Vezi toate articolele
Crossuri parteneri