Tentativă de înşelătorie online, prin e-mail de la NETFLIX
Autor: Florin Răvdan pe 02 ian, 12:19 | Multimedia

O nouă tentativă de înşelătorie online a apărut prin folosirea numelui platformei NETFLIX. Practic, utilizatorii sunt îndemnaţi să îşi reintroducă datele cardului de credit, pe motiv că le-ar fi fost suspendat abonamentul. Cu toate astea, mailul nu vine de la NETFLIX, astfel că banii nu ar fi transferaţi în contul platformei. 

"În atenția celor care au cont pe Netflix ! Ieri am primit un email, care părea că e trimis de Netflix, în care mi se aducea la cunoștință că abonamentul meu este oprit momentat din cauză că plata abonamentului nu a putut fi încasată pe ultima lună și mi se cerea să reactualizez modalitățile de plată printr-un "click" pe unul din butoanele atașate la mesaj. Mi s-a părut ciudat din start, pentru că niciodată Netflix nu-mi trimitea mesaje în limba engleză, ci în română. Plus, eu mă uitam la acel moment la un film pe Netflix, deci abonamentul nu era oprit. Adresa de email era și ea dubioasă, no-replay@netflix.com - la prima vedere (de fapt era una cu un ID extrem de lung, după cum se vede în foto atașat). Am verificat pe contul de Netflix situația la zi a abonamentului și totul era ok. Am sunat direct la Netflix și mi-au confirmat bănuielile: cineva încerca să-mi fure datele de acces la cardul bancar. Dacă aș fi urmat sfatul băieților deștepți și aș fi dat click pe unul din butoane ca să-mi reactualizez metoda de plată, puteam să rămân fără cash pe card în următoarele ore sau minute. Și încă ceva: întotdeauna, indiferent de țară, când Netflix îți trimite un mesaj, formula de adresare este personalizată pentru fiecare abonat în parte. Deci, aveți grijă cu mesajele primite!", a scris un internaut pe pagina sa de Facebook. 

 

Te-ar putea interesa și ....
Multimedia Vezi toate articolele
Crossuri parteneri