Testare COVID. InfoCons, linie de urgență pentru români
Data publicării:
Autor: Ema Apostu
WhatsApp
InfoCons lansează o linie de urgenţă şi vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă.

InfoCons pune la dispoziția românilor numărul 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și  pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

Mișcarea de Protecția consumatorilor -  este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.

InfoCons, sprijin în pandemie

Ţinând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimţământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă şi sprijină toţi consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu.

Toți consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: [email protected] sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel