Testare COVID. InfoCons, linie de urgență pentru români
Autor: Ema Apostu pe 05 aug, 09:52 |  Coronavirus

InfoCons lansează o linie de urgenţă şi vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă.

InfoCons pune la dispoziția românilor numărul 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și  pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

Mișcarea de Protecția consumatorilor -  este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.

InfoCons, sprijin în pandemie

Ţinând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimţământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă şi sprijină toţi consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu.

Toți consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.

Te-ar putea interesa și ....
Coronavirus Vezi toate articolele
Crossuri parteneri