Atunci când contactezi sau ești contactat pe WhatsApp de reprezentantul unui business sau companie, în interfața aplicației de mobil ar putea apărea un nou buton Shopping, prin care vei putea un catalog cu serviciile/produsele oferite de acesta.
Similar platformei de cumpărături introdusă pe Instagram, noua secțiune e-commerce vine să ajute proprietarii de business-uri care vor să-și vândă produsele prin intermediul uneia dintre platformele de socializare deținute de Facebook. Numai că, în lipsa argumentului vizual oferit de Instagram, strategia de vânzare este orientată mai mult pe comunicarea directă client-vânzător.
Adăugată în ambele versiuni WhatsApp, pentru Android și iOS, noua secțiune de cumpărături funcționează și în direcția cumpărător-vânzător, permițând utilizatorilor să descopere liste de produse, cu opțiunea contactării directe a business-ului respectiv, scrie go4it.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Efectele prafului saharian asupra sănătății. Beatrice Mahler: Cine trebuie să aibă grijă să nu iasă din casă
- Ce nu știai despre praful din Sahara. „Călătoria“ de mii de kilometri datorită căreia se dezvoltă pădurea amazoniană
- Bacterie de origine fecală găsită în 2 milioane de sticle de apă ”de fițe”
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Pască pufoasă fără aluat
- Ce se întâmplă cu pensiile românilor. Răsturnare de situație de la Poșta Română
- Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, autoarea unor gafe intolerabile, mută în fața presei. Tace mâlc